reklama

Myslím to vážne

Média ma vykresľujú ako outsidera, ktorý to s kandidatúrou na predsedu nemyslí vážne. Vraj iba kalkulujem, chcem si poistiť pozíciu a budem kandidovať "iba" na podpredsedu. Aj týmto príspevkom chcem potvrdiť, že to s kandidatúrou myslím vážne a od svojich priateľov protikandidátov sa odlišujem napríklad aj svojim politickým príbehom v SDKÚ-DS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Som zakladajúcim členom a prešiel som si celou štruktúrou

Som zakladajúci členom našej strany, moja cesta v SDKÚ-DS začala v roku 2000. Bol som tiež pri vzniku našej mládežníckej organizácie - Novej Generácie, vďaka ktorej som sa dostal na kandidátku a vo voľbách 2002 som bol zvolený do NR SR. Keďže som lekár - neurochirurg, musel som urobiť rozhodnutie a určiť si prioritu. Aj keď som svoju lekársku prax neopustil, rozhodol som sa venovať politike profesionálne a prešiel som viacerými verejnými pozíciami. V komunálnej a regionálnej samospráve aj v parlamente, ale aj viacerými funkciami v rámci našej politickej strany. Som s ňou dennodenne spätý od roku 2000, je neoddeliteľnou súčasťou môjho života. Najviac som hrdý na moju prácu v regióne, ktorý sa v čase môjho predsedovania zjednotil a stal sa jedným z najsilnejších s konkrétnymi výsledkami. Prirodzene som sa profiloval ako odborník pre zdravotnícku politiku. Je to oblasť, ktorá bude problematická, kým sa systémové riešenia nedotiahnu do konca. A to vždy bola a mala by byť ambícia modernej reformnej politickej strany.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ku každej funkcii, ktorú som zastával, som pristupoval s plnou vážnosťou. Vždy som vedel, že zodpovednosť za výsledky je druhá strana mince pre politika na každej úrovni. Členovia, ktorí moju prácu a aj výsledky poznajú mi vyjadrili dôveru a navrhli ma na najvyššiu pozíciu - predsedu našej strany SDKÚ-DS. Vnímam to s veľkou pokorou a som pripravený postaviť sa tejto výzve čelom.

Zmena musí byť zásadná, niektoré veci musíme doslova „otočiť z hlavy na nohy"

Do 19. mája sa kandidáti snažia odprezentovať svoje zámery, ako ďalej po fiasku, ktoré sme utrpeli v parlamentných voľbách 2012. Tak ako som už uviedol vyššie, cítim sa byť hrdým členom, ktorý žije víťazstvami a pádmi našej politickej strany od jej vzniku. Naša politická strana sa po prehratých voľbách ocitla na hrane zvoliteľnosti. Mnohí nás už odpisujú. V niektorých regiónoch sme už prakticky v klinickej smrti. Ja si pred tým nezatváram oči. Som však presvedčený, že to zvládneme. Ľudia od nás pre niečo odišli a my musíme zabojovať naspäť o ich dôveru. Podľa mňa to iba výmenou lídra nevybavíme. Potrebujeme zmeniť oveľa viac, zmena musí byť doslova paradigmatická!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takúto zmenu chcem našim sympatizantom, voličom a samozrejme členom SDKÚ-DS ponúknuť a v prípade zvolenia dôsledne realizovať. Moju víziu v týchto dňoch predstavujem členom SDKÚ-DS a niektoré zámery priblížim aj verejnosti v najbližších príspevkoch na mojom blogu.

Viliam Novotný

Viliam Novotný

Bloger 
  • Počet článkov:  192
  •  | 
  • Páči sa:  95x

Som lekár a politik so skúsenosťami z verejných funkcií na miestnej, regionálnej a celoštátnej úrovni. Od roku 2016 vediem stranu ŠANCA a spolu so svojimi kolegami ponúkame riešenia najpálčivejších problémov ľudí na Slovensku.V roku 2018 sme s aktívnymi ľuďmi a odborníkmi vytvorili občiansku iniciatívu Som Košičan a s jej podporou som v ostatných komunálnych voľbách kandidoval na primátora mesta Košice.http://www.sanca.skViliam Novotný - Facebook Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu